Translator

Friday, June 7, 2013

Tren Yolculuğu

     Şimdi diyeceksiniz ki alaka. Görmüyor musun, duymuyor musun gezi parkı olaylarını diyeceksiniz.Daha önce bir tane yazdım. Twitter'da da fikirlerim söylüyorum. Dünkü gece konuşması da çok iç açıcı değildi.  O yüzden biraz kafa dahilsin, yediğim,  içtiğim benim olsun:) gördüğümu yaşadığımı anlatayım.
     Efendim, Konya Mavi Tren yolculugu yaptım. Hemide yataklı:) Aldım biletimi, İzmir Basmane Gari'ndan yola çıktık aksam vakti. Uşak,  Afyon üzerinden Konya'ya yokculuk.
     Tabi aksam olunca trenin penceresinden karanlıktan Manisa çıkışından sonra birşey göremedim. Ama tren yolculu "fena" degildi.Manisa 'ta kadar yağmur vardı.  Vagondaki odamdan tablet ten yaşanan olayları da takip ediyordum. O sırada kafamı kaldırdım ve cok güzel bir manzarayı fotoladim. Ve Anadolu gidiyorum.
     Dedim ya gece yolcuğundan trenden bir sey göremedim. Tren istasyonları, uzaktaki köy ışıkları ha birde küçük bir ilçeden geçerken kahvehanede yapılan mütevazı düğün torenine şahit oldum. Karanlıkta yolculuk ederken köy ışıkları görmek trenin sesi, raylarin sesi eşliğinde bir garip oluyor. Ray sesleri gerçekten güzel bir melodi gibi geliyor.Ve tekrar karanlık zifiri karanlık!
    Odam tabiki küçük.  Yatak olan bir koltuk,lavabo, bir banko dolapli içinde mini buzdolabı.  Biraz iri olduğum için sigmakta zorlandım. Uyku derseniz topu topu üç saat. Çünkü ilk yolculuk ve deprem hissi oluyormuş gibi yolculuk.  Ama yataktan dusmuyorsunuz. Benim sevdiğim yanı ilk yolculuk ve ray sesi melodisi eşliğinde sessizlik! ve tek basinalik.
    Neyse şansıma gün tam ağarma noktasında yani alaca karanlıkta uyandım. Güneş usul usul doğuyor.  Harika bir şekilde Anadolu'ya Türkiye'ye. Dağlık ve ovalik yerlerden geçtiğimiz için tarlalar köy yerleri görüyorum. İnanılmaz güzel hayvanlar sabah kahvaltısına çıkmış. Pencereyi açtım.  Hava çok güzel.  Rüzgar giriyor, odanın içine mis gibi Anadolu kokusu.Yasanan olaylara rağmen umut ve sevinçle doluyor insan.Ve... Tren ve Konya'ya vardır.  İlk yolculuk olmasına rağmen hiç yorgun hissetmedim. Önce havayı içime çektim,  Konya Garina indim.


No comments:

Diğer Yazılarım/My Other Articles

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...