Translator

Wednesday, May 22, 2013

Rahat Bırakın Şu Hayvanları!!!

     Sürekli havyan konuklarında yazmaktan, özellikle onları koruma yazısı yazmaktan bıktım. Bunu olumsuz anlamda kastetmiyorum. Güzel şeyler yazmak istediğimden söylüyorum.
     Peki nedir yazdıran olay? Sürekli ve özellikle bazı  muhafazakar insanların, insanlara yardım edilmesi gerekliliğini vurgulayan bu yüzden ev ya da sokakta hayvan besleyenleri örnek göstererek ve aslında hayvanlara zarar verecek cümleleri söyleyen insanlar yüzünden yazıyorum.Bu insanlar, hayvan beslemeyi lüks gören neymiş efendim aç insanlar varken havyan beslemek nedenmiş?Olgun bir şekilde ve terbiyeli bir şekilde tepki gösterince ona dahi çok bir bozuluyorlar.
    Şimdi: 1) Poposunda donu olmayan çevreye gösteriş olsun diye ya da çocuğuna oyuncak olsun diye ve sonra ahlaksızca onları sokak atanlara hayvan beslemek! lüks. Zaten bu tip insanlar yolda susuz kalan insana bir yudum su vermezler.İnsanlıktan nasibini almamıştır.Aslında bu birinci madde bir dipnot olarakta okunabilir.
              2) Bizde insanlara yardım edilmesinden, kimsenin evsiz kalmamasından ya da yalnız diye arkasında kimse yok diye görmezlikten gelinmesi taraftarı değiliz.
              3) Hayvan besleyen bu insanlar eminim ki insanlar, küçük büyük muhtaç olan herkese yardım ediyordur.
              4)Hayvanseverler bu hayvanları beslemese betonlaşan bu dünyada hayvanlar açlıktan ölecek . Bizi yaratan Allah onları da ya da neye inanıyorsanız, inandığınız şey onları da yarattı.Yani onların da yaşamam hakkı var.
              5)Hayvanları beslemek( bu tabiri yanlış anlamayın) önüne yemek atarak yapabilirsiniz. Peki insana yapabilirmisiniz? Ya da yaptığınız yardımı gösterebilirmisiniz? Hayır. Neden? Çünkü onlar İNSAN. Yardım gizli yapılır
              6) Hayvanlar Kur'an'da da geçiyor.Hayvanlara kötü davranmak ya da onlara bakmamak günah.
              7)Evde beslemeye gelince. Beslemek gibi bir günah var mı? Yok O zaman sanane! İnsanın bir hayvan beslemesinin neresi lüks? Adam holding patronu CAMİ OKUL yaptırıyor, oğlu kazı Göcek'te yatta Bodrum'da en lüks yerlerde şampanya patlatır ya da yurt dışında, en pahalı kıyafeti giyer,mezuniyette en lüks kıyafeti giyer vs vs vs... Sorunca, sanane benim çocuğum, istediğini yapar O lüks değil mi? Ama ona laf yok illa hayvanlar.
              8) Bu  lafı söyleyenler yaralı parmağa "çiş" yapıyor mudur?
          Bunlar benim aklıma gelen sinirlenmemeye çalışarak yazdıklarım.Çünkü bizde dula, yetime, ihtiyacı olana yardım ediyoruz. İlla yaptığımızı gösterecek kadar  görgüsüz ve inançsız değiliz.
                  İNSAN FİTRESİNİ ZEKATINI VERİYORSA SİZE B*K YEMEK DÜŞER.

                                         RAHAT BIRAKIN ŞU HAYVANLARI.
                 
         
       

No comments:

Diğer Yazılarım/My Other Articles

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...