Translator

Sunday, January 6, 2013

Sn Cevat Durak'a Teşekkür Mesajı

   Bu yazıyı yazmak  gerekli oldu.İzmir Karşıyaka Belediye Başkanı Cevat Durak sokak hayvanları konusundaki iyi niyetli çalışmalarını duyuyordum.Mutlu olur, bir yanda da kıskanırdım. Niye  bizim ve diğer belediyeler örnek almıyor diye! Belki başka ilçelerdeki ve şehirlerdeki belediyeler de sokak hayvanları konusunda  güzel çalışmalar yapıyordur ama İzmir'de Karşıyaka Belediyesi ön plana çıkıyor.
   Çok güzel kısırlaştırma çalışması yaptı, Karşıyaka Belediyesi. Bu hayvanları yok etmek değil, kontrol etmek ve hayvanların sokaklarda telef olmasın engellemek açısından güzeldi. En son Bostanlı'ya gittiğimde sokak hayvanı sık görmedim.Özellikle kedi bakımından.Gördüklerimin hepi kısır, sağlıklı ve temiz bir şekilde hayvan severler tarafından beslilerdi..
   Yazıyı yazmama sebep olan son okuduğum haberdi. Karşıyaka ilçesinde sahiplenen hayvanlara çip takma projesi. Uygulanırsa harika. Yok yere hayvanların bir paçavra gibi sokağa atılmasına yani ölüme terk edilmesini  engellenmek. ve sokakların hayvanları ve insanlar açısından sağlıklı kılmak. Umarım proje tutar.

    Bu yüzden Başkan'ın sokak hayvanlarına gösterdiği duyarlılıktan dolayı bir hayvan sever olarak  teşekkür ediyorum.Diğer belediyelerin örnek alması dileği ile başarılar dileyorum.

No comments:

Diğer Yazılarım/My Other Articles

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...