Translator

Wednesday, June 27, 2012

Kanadı Sakat Kuzgun 2

  Bir kaç gün önce Kanadı Sakat Kuzgun başlık ilk yazımda ilgili kurumların ilgisizliğinde bahsetmiştim. İşin peşini bırakmadım. İzmir Sasalı Doğal Yaşam Parkı'ndan yardım istedim. İlgili kişiler mesajı haftasonu alması nedeniyle yani süreyi saymazsak bir gün sora bana cevap verdiler. İzmir Orman Müdürlüğü'nün ilgi numarasını verdiler. Orası ile iletişime geçmemi  belirttiler. Orayı aradım. İlgiler "biz yakalamakla görevli değil, gerekli nakil işlemi yapmakla görevli olduklarını, belediyelerin yakalamakla görevli olduklarını"söylediler. Bende "belediyenin ilgilenmediğini söyleyince", "öyle bir şey olmaz, ben belediyeyi size yönlendireceğim" dedi.
Hakikate öyle oldu.
   Bizimle ilgilenmeyen Konak Belediyesi Kuzgunu almaya geldi. Fakat Kuzgun gider gitmez hayvanın Kuzgun bilemeden Martı dediler. Daha sonra O'nun burada duramayacağını kedi ve köpeklerin huzursuz olacağını belirttiler. Onlar getirmesi gerekirken "gelip alabilir misiniz" dediler. "Tamam dedik". Neyseki kanadında bir şey yok Aslına bir mucize oldu. Kuzgunun kanadı tedavi, gerektirmeden kendisi yavaş yavaş iyileşiyor ve uçma antremanları yapıyor. Neyse aldık getirdik. Bahçemizde, şimdiki durumu iyi. Umarım en kısa zamanda uçar.

No comments:

Diğer Yazılarım/My Other Articles

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...