Translator

Tuesday, November 13, 2012

Birinci Yaş

   Blog yazmaya başlayalı bir yılı dolduralı bir kaç gün oldu. Blog yazmayı belirli bir konu üzerine yazmaktansa çeşitli konulara üzerine yazmayı tercih ettim . Sebebi kendimi kısıtlamamak, yeni bilip bilmediğimi, neyi doğru yorumlayıp yorumlamadığımı ve sadece ben mi yaşıyorum hayatın zorluklarını ya da mutluluklarını diyerek yazmaya başladım.
    Dünya genelinde blog yazarları deyince sadece belirli bir konu üzerine yazanlar diye bilinir.Benim gibi yapanların sayı az . Genel yazı yazmaktan dolayı beni okuduğunu bildiğim kesin olarak 32 blogdaşım var. Başka şekillerle ve arama motorlarıyla beni okuyanlarda var. Ama 32 kesin blogdaşım olarak beni takip edenler, benim için öne çıkıyor. Yazdıklarımı okuyup beni takipten vazgeçen yok.Bu iyi mi kötü mü bilmiyorum.Nasıl bir blogçuyum, bunu hakkındaki yorumlarını bilmiyorum. Amma kötü olmadığımı farz ediyorum.
    Bu aralar sadece paylaşım yapıyorum. Yazmak için kafamı toparlayamıyorum. Ya da her şey çok sıradan sizlerin ilgisini çeken bir olduğunu zannetmiyorum. Bu yüzden paylaşımlara sığınıyorum.Umarım benim okumaya devam edersiniz. Sevgilerimle.

No comments:

Diğer Yazılarım/My Other Articles

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...